Hautojen hoitosopimus

Juuan seurakunta tarjoaa erilaisia haudanhoitosopimuksia yhdelle kesälle sekä 5-vuodeksi.

Vuoden sopimuksen voi tehdä jatkuvana, jolloin se laskutetaan automaattisesti aina toukokuussa ja astuu voimaan, kun se on maksettu.
Pidemmät 5-vuoden sopimukset tehdään kirjallisina ja ne maksetaan kerralla sopimuksen allekirjoituksen jälkeen. Pidemmistä hoitosopimuksista lähetetään hoitokauden päätyttyä automaattisesti tarjouskirje seuraavan vuoden helmikuussa.

Haudanhoitohinta koostuu yhden kukkapesän perushoidosta ja istutettavien kukkien määrästä. Hoitohinta sisältää kukkapesän peruskunnostuksen, lannoituksen, kukkien istutuksen, kesäaikaisen viikkohoidon, syksyllä kukkien poiston ja kukkapesän siistinnän. Erillinen kasteluhoito tai omaisten laittamien kukkien täyshoito eivät kuulu hoitovalikoimaan.

Kukkien istutus aloitetaan kesäkuun 10. pvän jälkeen ja kukat poistetaan syyskuun aikana. Omaisten istuttamat kevätkukat (narsissit, ruusut) poistetaan haudoilta, kevätkunnostuksen yhteydessä. Suosittelemme leikkokukkien käyttöä kukkapenkkialueen ulkopuolella seurakunnan hoitoon annetuilla haudoilla. Kesähoitosopimukset on tehtävä ja oltava maksettuina 30.4 mennessä. Sopimus tulee voimaan vasta, kun se on maksettu. Kesäkuun 15. pvän jälkeen tehdyt kesähoitosopimukset tulevat voimaan, jos kukkia on vielä saatavilla. Hoitosopimusta tehtäessä haudan hallinta-aikaa tulee olla jäljellä vähintään sopimuksen voimassaoloaika.

Hoitotilaukset ja sopimusten teko taloustoimisto:
talouspäällikkö Tanja Kallinen puh: 040-542 8809

Hoitoon liittyvät asiat:
seurakuntamestari Hannu Martikainen puh: 050-313 2875

Hautainhoitohinnaston löydät Linkki avautuu uudessa välilehdessätäältä. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ja hinnaston lukuohje löytyy täältä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Talouspäällikkö
Hallinto- ja talouspalvelut Henkilöstöpalvelut Tietohallintopalvelut Viestintäpalvelut
Kokkokalliontie 3
83900 JUUKA