Polvelan leirikeskus

Luikonlahdentie 996, 83870 POLVELA

Tilojen vuokraaminen

Polvelan leirikeskus

Polvelan leirikeskus ei ole vuokrauskäytössä vuoden 2024 aikana.

Majoitushuoneita päärakennuksessa on 4 kpl sisältäen 20 vuodepaikkaa. Sängyt ovat  kerrossänkyjä, joissa patja, peite ja tyyny. Liinavaatteet on tuotava itse. Tilat soveltuvat myös liikuntarajoitteisille. Päärakennuksesta löytyvät wc- ja suihkutilat. Talviaikaan rakennus pidetään peruslämmöllä.

Vanhan puolen majoitustiloissa on tilaa 30 henkilölle. Siellä on myös wc-tilat, joihin vesi tulee läheisestä Autiojärvestä. Tiloihin ei tule lämmintä vettä ja ne ovat käytössä vain kesäaikaan. Majoitustila ei sovellu liikuntarajoitteisille. Talviaikaan rakennus on kylmillään.

Läheisen Autiojärven rannassa puulämmitteinen rantasauna ja 2013 rakennettu grillikatos. Ranta soveltuu mataluuden vuoksi myös pienten lasten uimiseen.

Henkilömäärä tiloissa saa olla maksimissaan 50 hlöä.

Tilojen varaukset taloustoimistosta puh: 040 542 8809.

Polvelan leirikeskus sijaitsee Juuan kirkonkylän keskustasta n. 10 km Kaavin suuntaan.  Päärakennus on rakennettu v.1983. Rakennuksessa on kokous- ja ruokailutilat sekä majoitushuoneissa 20 vuodepaikkaa. Tilat soveltuvat perhejuhlien pitopaikaksi sisältäen tilavan keittön varusteineen ja avaran juhlasalin. Rakennuksessa on myös sähkölämmitteinen sisäsauna ja wc- ja suihkutilat.

Vanha rakennus on entinen pappila, jossa on majoitustilat n. 30 henkilölle ja yläkerrassa on kokoussali.

Molemmat rakennukset ovat vain kesäkäytössä (1.5. -30.9) ja niitä vuokrataan myös ulkopuolisille silloin, kun niissä ei ole seurakunnan omaa toimintaa.

wc wc