Kuva Meeri Koutaniemi kuvassa Kolumbialainen tyttö violetissa vaatetuksessa

Lähetys- ja avustustyö

Lähetystyö

"Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa."(Matt.28:19)

Osallistu lähetystyöhön

Lähetystyön ydin on välittää viestiä Jumalan rakkaudesta. Sitä tehdään yhteistyössä paikallisten kirkkojen kanssa, erilaisten humanitaaristen avustusten tai yhteisöjen kehityshankkeiden kautta.

Seurakunnassa lähetystyöhön voi osallistua monin eri tavoin, omien lahjojen ja voimavarojensa mukaan. Tukensa voi välittää niin esirukouksen kuin lähetyspiirien toiminnan kautta.  Juuassa oleva Missio-kuoro toimii yhteistyössä lähetystyön kanssa. Heihin voit tutustua tarkemmin musiikkityön puolella. Näiden lisäksi Juuan seurakunnan Lähetyssopen tulot käytetään lähetystyön hyväksi. Lähetyssoppea pyöritetään vapaaehtoisvoimin. Halutessasi toimia vapaaehtoisena lähetystyön parissa ota yhteyttä lähetystyön pappiin.

Myyntipöytä lähetyksen hyväksi taustalla juliste jossa lukee

Seurakuntapastori
Kokkokalliontie 3