YHTEISVASTUU MYYJÄISET

ti 30.4. klo 10.00 – ti 30.4. klo 13.00
myyjäisilmoitus kuva

Seurakuntakeskus

Myyjäiset Yhteisvastuun hyväksi 30.4 klo 10-13 seurakuntakeskuksella. Vuonna 2024 Yhteisvastuu auttaa nuoria. Tule tukemaan nuoria myyjäisostoksilla. Tarjolla munkkeja, simaa ja kotileivonnaisia, kahvio ja arpajaiset. Hartaus klo 11.00. Tervetuloa!

Vuonna 2024 Yhteisvastuu auttaa nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla. Kotimaassa tuotot ohjataan HelsinkiMission ja Suomen evankelis-luterilaisten seurakuntien kautta yksinäisille nuorille.Vuonna 2024 Yhteisvastuu auttaa nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla. Kotimaassa tuotot ohjataan HelsinkiMission ja Suomen evankelis-luterilaisten seurakuntien kautta yksinäisille nuorille.

Tervetuloa!

Diakoniatyöntekijä