risti kädessä, käsi avoimena

Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Jumalanpalvelukset

Vuoden jokaisena sunnuntaina kirkonkellot kutsuvat seurakuntalaisia kirkkoon ja jumalanpalvelukseen. Tämän lisäksi jumalanpalveluksia järjestetään muinakin kirkkopyhinä, kuten esimerkiksi pitkäperjantaina ja helatorstaina.

Kirkon jumalanpalveluksissa seurataan kirkkovuotta, joka alkaa ensimmäisenä adventtina ja päättyy tuomiosunnuntaina.

Jumalanpalvelus- ja musiikkityö

Juuan seurakunnassa on aktiivinen jumalanpalvelus- ja musiikkielämä. Jos haluaisit osallistua vapaaehtoisena jumalanpalvelusten toteuttamiseen, ota yhteyttä työntekijöihin. Musiikkiasioissa yhteyshenkilönä on kanttori.

Kirkkoherra
Hallinto- ja talouspalvelut Hautauspalvelut Seurakuntatyön erityispalvelut Viestintäpalvelut
Kokkokalliontie 3
83900 JUUKA